Shopsystem - Ticketsystem - E-Learning System - Marketing - Hosting

Own Webshop

  • Shopsystem/webshop software, ERP
  • Individualized webshop
  • Consultant, programmer, graphic designer/shop designer
  • Marketing, planning
  • Prozess optimisation
  • Info architecture
  • Interfaces

Own Learning Plattform

  • E-Learning plattform, Learning plattform
  • Consultant, programmer, graphic designer
  • Marketing, planning
  • Process optimisation
  • Info architecture
  • Didactic prepearation of learning content
  • Interfaces

Own Ticketing System

  • Quality Management & Business Intelligence
  • Ticket system, ticketing system, ticket tool, ticket solution
  • Consultant, programmer
  • Planning
  • Process optimisation
  • Interfaces

Marketing Expert

  • Marketing consultant
  • Development of strategies
  • Internet concept
  • Social Media Marketing
  • Search Engine Optimisation SEO
  • Online PR
  • E-Commerce marketing
  • Conversion rate optimising
  • Webmarketing, Advertisement

Webspace & Server-Hosting

  • 53GBit/sec band width (1GBit switch)
  • 200x redundancy (wires)
  • Domain service
  • Highspeed webspace
  • Cloud server, cluster solutions, dedicated server
  • Server housing, rack colocation
  • Hosted Exchange
  • SMS gateway
  • Real data backup
  • Hack controlling
  • hight availability, speed, scalability
  • Consulting & Flexibility
Your Expert for

22.01.2005 - New Support Centre online

As of now we can respond even faster to your queries: ticketsystem.irmler.at With the help of a structured FAQ-system with search engine you have access to frequently asked question. Often you will get an answer there without having to send a support enquiry. Should you still require an individual response: structured enquiry management helps us to get faster through our correspondence. A new kind of spam filter system assists in separating your important enquiries from spam mail. Through our support centre you can continously access your support enquiries, also when submitted by mail. - general enquiries - FAQ (Frequently Asked Questions)

Support Center Software in use

Being a developer for ticket software we naturally employ our in-house Support-System. Through flexible parameterizing inherent in our Support-System we were able to implement it exactly to requirement. Please contact us should you need an efficient support centre solution yourself. Links: ticketsystem.irmler.at www.support-system.at

back to the overview

Our customers about us

Absolut seriös und professionell. Anfragen werden umgehend bearbeitet, Änderungswünsche sofort umgesetzt. Einfach Top. Dass auch der Preis noch stimmt ist umso erfreulicher. Weiter so.

Claudio Pfenninger - Autodata

Wir sind mit dem Ergebnis, der Betreuung und der Umsetzung sehr zufrieden. Zudem war das Preis-Leistungs-Verhältnis sehr gut. Andere grosse Anbieter haben das Vierfache des Preises offeriert.
Unsere Änderungen und Anpassungen wurden stets schnell und unkompliziert umgesetzt. Natürlich wurden Anpassungen im Nachhinein nachbelastet, aber alles im Rahmen und verhältnismässig. Auch wurden immer verschieden aufwändige Lösungen mit den dazugehörigen Preisen angeboten und erläutert.

Jan Hümbeli - Sentronic

Irmler IT-Solutions knows how to read the wishes from the lips of their customers and implement them in a professional way. Again at any time!

Nicholas Miller - CJ Logistics

Ischler Lebkuchen genießt seit 2007 erstklassige Beratung bei Irmler IT-Solutions, zum Vertrieb unserer traditionellen Lebkuchen in ganz Europa. Was wir besonders schätzen ist, dass die Software einfach zu bedienen ist und jeder Änderungswunsch sofort umgesetzt wird.

Christine Peinsteiner - Ischler Lebkuchen
LatestNews
17.09.2015
Elektroteile. at decides for Trade-System
Elektroteile. at heisst das neue Start-Up für Elektromaterial rund um Hausbau und Renovierung. . . .
06.08.2015
Digiparts Switzerland decides for Trade-System
Die Digiparts GmbH beliefert Industrien weltweit mit hochwertigen digitalen Produkten aus den. . .
14.07.2015
MyCard revolutioniert mit Irmler IT-Solutions den Maltesischen Markt
MyCard ist das Bindeglied zwischen Händlern und Kunden auf ganz Malta. Der Wiener Erfinder. . .
Nameable companies count on Irmler IT-Solutions

We were allowed to implement a lot of customer projects. We would be pleased to count also you to our satisfied customers.

Home | Impressum | Contacts | AGB | Privacy Policy